Διαφορετικά ξεκίνησε φέτος, για την Εθελοντική Δασοπροστασία Δήμου Καισαριανής, η αντιπυρική περίοδος.





Συμπληρώθηκαν 4 μήνες από το βράδυ της 21ης Ιανουαρίου, όταν νιώσαμε στο πετσί μας την οργή της φύσης. Το επιχειρησιακό μας κέντρο, στο Δημοτικό Στάδιο Κρητικόπουλος, μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο, όπου σταθμεύουν τα οχήματα της ομάδας, βρέθηκε στην πορεία του χειμάρρου. Ο κίνδυνος, για εθελοντές και εργαζόμενους που βρίσκονταν στο χώρο, μεγάλος, ευτυχώς όμως δεν υπήρξε ο παραμικρός τραυματισμός. Όμως, η καταστροφή σε υποδομές, οχήματα και εξοπλισμό της ομάδας, υπήρξε σχεδόν ολοκληρωτική.
Η αντιπυρική, φέτος, ξεκίνησε διαφορετικά, καθώς τους τελευταίους 4 μήνες, αντί να προετοιμαζόμαστε για το, πάντα δύσκολο καλοκαίρι, προσπαθήσαμε να σταθούμε στα πόδια μας, να αποκαταστήσουμε την κάθε ζημιά, να επανέλθουμε στην κανονικότητα, να ξαναβρούμε την ελπίδα. Στην πορεία αυτή, μάθαμε πολλά, το σημαντικότερο όμως, είναι πως δεν είμαστε μόνοι! Κάτω από τη λάσπη, μέσα από τα θολά νερά και τα συντρίμμια, βρήκαμε την ελπίδα από την πρώτη στιγμή, χάρη στην ολόπλευρη στήριξη των συμπολιτών μας.
Πρώτα απ' όλους αρωγός μας, ο Δήμος Καισαριανής, με την καθημερινή παρουσία και συμβολή αιρετών και εργαζομένων, όλους αυτούς τους μήνες, αναλαμβάνοντας την αποκατάσταση υποδομών και οχημάτων, αλλά και την ευθύνη της διεκδίκησης πραγματικού αντιπλημμυρικού έργου στην περιοχή.
Παράλληλα, από την επόμενη μέρα μέχρι και σήμερα, οι μαζικοί φορείς της
Καισαριανής και ιδιαίτερα ο Σύλλογος Δημοκρατικών Γυναικών, ο Μικρασιατικός Σύλλογος Καισαριανής, οι Συνταξιούχοι ΙΚΑ, ο Σύλλογος Αυτοαπασχολούμενων Ελεύθερων Βιοτεχνών Επαγγελματιών Καισαριανής, η Ένωση Συνταξιούχων ΟΑΕ Αθηνών, ο Σύλλογος
Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών Αυτοκινήτων Αθηνών, το καθαριστήριο Stegno, έβαλαν πραγματική πλάτη για να περισώσουμε και να αποκαταστήσουμε τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό μας. Είτε με το φτυάρι, ξελασπώνοντας, είτε με τις τεχνικές τους γνώσεις, είτε με χρήματα από το υστέρημά τους, έδωσαν ουσία στην έννοια της αλληλεγγύης και μας απέδειξαν έμπρακτα ότι ο λαός της Καισαριανής βρίσκεται στο πλευρό μας.
Με τη δική τους, άμεση συμβολή επισκευάστηκαν ή αντικαταστάθηκαν έπιπλα, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεπικοινωνιακό υλικό και σημαντικό μέρος του εξοπλισμού μας, ώστε να επανέλθουμε σε επιχειρησιακή ετοιμότητα.
Ξεχωριστή αναφορά, οφείλουμε στους γείτονες και συνεθελοντές του Κέντρου Προστασίας Δασών και Φυσικού Περιβάλλοντος Βύρωνα και της Δασοπαροστασίας Παπάγου-Χολαργού. Βρέθηκαν μαζί μας μέσα στα νερά, συνέδραμαν με χειροπιαστό τρόπο, αναλαμβάνοντας ουσιαστικό ρόλο στη διάσωση του ιματισμού μας, την αντικατάσταση κάποιων επίπλων και, κυρίως, την καθημερινή ηθική μας στήριξη.
Τέλος, άλλοι φορείς της περιοχής μας, όπως ο ΣΠΑΥ, έχουν ενεργοποιηθεί προκειμένου να συνδράμουν την ομάδα μας με αναγκαίο υλικό που αυτή τη στιγμή λείπει.
Έπειτα από 4 μήνες αδιάκοπων προσπαθειών, μπαίνουμε στην αντιπυρική κουρασμένοι, αλλά γεμάτοι ελπίδα, με το μέτωπο ψηλά και ευγνώμονες βαθύτατα στους ανθρώπους και τους φορείς που μας συμπαραστάθηκαν και μας συμπαραστέκονται. Η λέξη “ευχαριστώ” είναι λίγη, όταν αξίζουν τόσα πολλά!
Η Επιτροπή ΕΔΔΚ